خرید تخته نرد با سریع‌ترین زمان ارسال – سفارش سریع از طریق واتساپ در تهران – فقط خرید اینترنتی

تخته نرد خاتم مدل چوگان ۲

5,000,000 تومان

ناموجود

توضیحات

تخته نرد خاتم مدل چوگان ۲

یکی از زیباترین تخته نردهای ایرانی تخته نردهای خاتم هستن که به دلیل ظرافت و نحوه ساخت خاصی که دارند مورد توجه خیلی از افراد قرار میگیرند. این تخته نردها تماما ساخت دست استادکاران زبردست اصفهانی هستن که قامه های خاتم را با دقت و تبحر خاصی در کنار هم قرار میدهند و یک اثر هنری خلق میکنند.

برای ساخت تخته نردهای خاتم وقت و انرژی زیادی صرف میشود و علت ارزش و زیبایی این کارها هم همین دلیل هست. در ساخت این کارها معمولا از چوب گردو به دلیل استحکام بالا، فلز برنج، استخوان شتر و صدف طبیعی استفاده میشود.

ویژگی های تخته نرد خاتم مدل چوگان ۲

این مدل جزو مقرون بصرفه ترین و اقتصادی ترین کارهای خاتم اصفهان هست که به نسبت مدل های دیگه خاتم قیمت مناسبتری دارد و مناسب افرادی هست که هم علاقه به تخته نردهای خاتم دارند و هم اینکه به دنبال یک کار با کیفیت و اقتصادی هستن.

ابعاد این تخته نرد در حالت باز ۵۰ در ۵۰ سانتیمتر هست و در حالت بسته ۲۵ در ۵۰ سانت که فرم استاندارد دارد. وزن حدودی اینکار هم 3 کیلو گرم هست و برای کسانیکه قصد خرید تخته نرد برای عزیزان خارج از کشورشون دارند هم مناسب هست چون وزن خیلی بالایی ندارد.

همراه این تخته نرد یکدست مهره تخته نرد از جنس چوب گردو و بسیار با کیفیت همراه تاس لبه گرد و کیف ترمه دوزی تقدیم مشتریان عزیز میشود

نحوه خرید تخته نرد خاتم مدل چوگان ۲

فروشگاه آنلاین تخته نرد سون قدیمی ترین وبسایت تخصصی فروش تخته نرد و لوازم جانبی در کشور هست که به صورت تخصصی روی فروش تخته نردهای سنندج و اصفهان کار میکند و در تهران سریعترین زمان ارسال را دارد.همچنین سایت ما دارای نماد اعتماد الکترونیکی از وزارت صنایع و معادن هست و با خیال راحت میتوانین تخته نرد مورد نظرتون رو خریداری کنین.

برای خرید اینکار میتوانین از طریق همین صفحه اقدام کنین یا اگر قصد سفارش سریع دارین از طریق شماره 09104588958 در واتساپ سفارش خود را ثبت کنین تا در اسرع وقت تحویل بگیرید

اگر قصد مشاوره هم دارین از طریق همین شماره اقدام کنین.

برای مشاهده سایر مدل ها هم میتوانید از طریق این لینک اقدام کنین

همچنین از طریق صفحه اینستاگرام فروشگاه تخته نرد سون به آیدی 7backgammon.shop میتوانین از جدیدترین مدل ها و تخفیفات مطلع شوید.

توضیحات تکمیلی

وزن 3 کیلوگرم
ابعاد 50 × 50 × 5 سانتیمتر

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “تخته نرد خاتم مدل چوگان ۲”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده + 20 =