خرید تخته نرد با سریع‌ترین زمان ارسال – سفارش سریع از طریق واتساپ در تهران – فقط خرید اینترنتی

تخته نرد خاتم گل و مرغ لبه دالبری

یکی از زیباترین طرح های تخته نرد های خاتم طرح خاتم گل و مرغ هست که حالت نقش برجسته داره و جزو پرفروش ترین و پرمخاطب ترین کارهای خاتم اصفهان هست. لبه های دالبری اینکار و نقش برجسته های روی تخته نرد اینکارو از سایر مدل های تخته نرد جدا میکنه. برای ساخت اینکار از خاتم پرسیم، استخوان شتر، سیم برنج و صدف طبیعی استفاده شده است.

6,200,000 تومان

ناموجود

توضیحات

تخته نرد های خاتم اصفهان نه تنها در ایران بلکه در تمام دنیا شناخته شده هستن و جزو شناسنامه آثار هنری ایران شناخته میشن.

یکی از طرح های تخته نرد های خاتم اصفهان طرح گل و مرغ نقش برجسته هست که طرفداران زیادی داره و به خاطر رنگبندی جذاب و کیفیت بالای اینکار پیشنهاد اول ما برای کسانی هست که قصد خرید تخته نردهای خاتم رو دارند.

برای ساخت تخته نردهای خاتم وقت و انرژی زیادی صرف میشه و تمام مراحل ساخت اینکارها توسط استاد کار انجام میشه، به همین دلیل نتیجه کار تخته نردی هست که چشم هر بیننده ای رو به خودش جذب میکنه.

یکی از ویژگی های خاص و جذاب اینکار لبه های اون هست که حالت دالبری داره و وجه تمایز این مدل با سایر تخته نردها هست که زیبایی اینکارو چند برابر کرده.

برای ساخت اینکار از خاتم پرسیم استفاده شده که تراکم بالایی داره و ارزش اینکارو بالاتر میبره. همچنین در داخل تخته نرد از صدف طبیعی استفاده شده که رگه های صدف کاملا مشخص هست، سیم های برنج و استخوان شتر هم از دیگر اجزای سازنده این مدل هستن که در کنار هم این اثر هنری رو به وجود آوردن.

تمام سطح اینکار و کارهای خاتم اصفهان با پلی استر دو مواد پوشش داده شده و حتی در مناطق مرطوب هم هیچ مشکلی براش پیش نمیاد.

ابعاد این تخته نرد استاندارد و 50*50 سانتیمتر هست.

همراه این مدل مهره های تخته نرد خاتمکاری و کیف ترمه دوزی تقدیم مشتریان عزیز میشود.

نحوه سفارش تخته نرد از فروشگاه تخته نرد سون

برای سفارش این مدل و سایر تخته نردهای موجود در فروشگاه آنلاین تخته نرد سون میتوانین از 2 طریق اقدام کنین:

روش اول خرید از طریق وبسایت هست که که میتونین از همین صفحه سفارش خودتونو ثبت کنین و ظرف حدود 3 روز در سراسر کشور سفارش خودتونو تحویل بگیرین

روش دوم بیشتر مناسب مشتریان داخل تهران هست که میتونن از طریق پیام رسان های واتساپ یا تلگرام به شماره 09104588958 پیام بدن و با ذکر مدل مدنظرشون سفارش خودشونو ثبت کنن و در سریعترین زمان ممکن (2 ساعته) سفارش خودشونو تحویل بگیرن

نکته حائز اهمیت در مورد فروشگاه آنلاین تخته نرد سون ارسال فوق سریع تخته نردها حتی در ایام تعطیل و همچنین پرداخت درب محل داخل تهران هست.

پس با خیال راحت سفارش خودتو ثبت کنین و اگر نیاز به راهنمایی داشتین از طریق تماس یا ارسال پیام با ما در ارتباط باشین

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “تخته نرد خاتم گل و مرغ لبه دالبری”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده + 14 =