خرید تخته نرد با سریع‌ترین زمان ارسال – سفارش سریع از طریق واتساپ در تهران – فقط خرید اینترنتی

تخته نرد ضد آب کد 102

استفاده از چوب درخت کاج در داخل کار

استفاده از چوب بسیار با کیفیت ترمو در بیرون تخته نرد

استفاده از جوهر شاین دار صد در صد اورجینال برای طرح بیرون تخته نرد

کاملا ضد آب(دارای گرانتی یکساله) 

1,550,000 تومان

ناموجود

توضیحات

تخته نرد ضد آب آمریکایی

تخته نرد ضد آب جزو کارهایی هست که قطعا نمونه آن را جای دیگه ای نمیتونین پیدا کنین. به خاطر فرآیند ساخت خاص اینکار کاملا خاصیت ضد آبی پیدا کرده و در شرایط کاملا مرطوب هم قابل نگه داری هست.

تخته نرد جزو معدود  سرگرمی هایی هست که علاوه بر جذاب بودن برای اکثریت به عنوان یک وسیله تزیینی (چون از چوب های خاص و زیبا در خواست تخته نرد استفاده میشود) هم توسط خیلی از افراد مورد استفاده قرار میگیرد.

معمولا در ساخت تخته نرد از چوب های مختلف مثل ام دی اف، روس، راش، گردو،افرا و غیره استفاده میشود و سازنده های تخته نرد همیشه به دنبال این هستند که تخته نردی بسازند که در شرایط آب و هوایی مختلف مخصوصا شرایط مرطوب مورد استفاده قرار بگیرد.

تخته نرد ضد آب آمریکایی جزو کارهایی هست که نه تنها در شرایط آب و هوایی مختلف قابل استفاده هست بدون اینکه لطمه ای به چوب آن وارد شود بلکه کاملا در برابر رطوبت مقاوم بوده و حتی یکسال گارانتی ضد آب بودن دارد.

این تخته نرد جزو کارهای بسیار خاص، مقاوم و شیک فروشگاه آنلاین تخته نرد سون هست که قطعا هرجایی نمیتونید پیدا کنین. اگر هم به دنبال خرید تخته نردهای چوب گردو یا تخته نردهای خاتم اصفهان و شیراز هستین از سایت فروشگاه تخته نرد سون دیدن کنین

ویژگی های تخته نرد ضد آب

تخته نرد آمریکایی ویژگی های بسیار زیادی دارد که قطعا مورد توجه همه قرار میگیرد

جنس بدنه اینکار از چوب ترمو هست که جزو چوب های بسیار خاص هست چون طی فرآیندهای متعدد با بخار آب و در دمای بسیار بالا پخته شده و به خاطر همین ویژگی، خاصیت ضد آب بودن را پیدا میکند.

قسمت داخل تخته نرد هم از چوب آمریکایی استفاده شده (چوب درخت کاج که طی ۹ مرحله پرداخته شده و به بهتر حرکت کردن مهره ها و چرخش تاس کمک بسیاری میکند)

در بیرون تخته نرد از شیشه مقاوم استفاده شده که جلوه بسیار زیبایی به اینکار داده و طرح اینکار تماما با جوهر آلمانی شاین دار(براق) صد در صد اورجینال زده شده که زیبایی اینکار را چند برابر میکند

داخل تخته هم به صورت ریشه کار شده که تمرکز بازیکن را موقع بازی بالاتر میبرد.

در قسمت کناری کار یک قفل بسیار با کیفیت زده که خیال شما را از بابت ریختن مهره ها و تاس راحت میکند.

همراه اینکار یکدست مهره تخته نرد بسیار با کیفیت از چوب گردو و گلابی و یک جفت تاس مرغوب تقدیم مشتریان عزیز میشود.

فروشگاه تخته نرد سون جزو معدود فروشگاه های آنلاین تخته نرد در تهران است که تنوع بسیار بالایی از مدل هایی با قیمت مناسب، تخته نردهای چوب گردو و ریشه، تخته نردهای خاتم اصفهان و شیراز و غیره دارد که با مراجعه به دسته بندی های مربوطه میتوانین مشاهده کنین.

 

توضیحات تکمیلی

وزن 4 کیلوگرم
ابعاد 50 × 50 × 7 سانتیمتر

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “تخته نرد ضد آب کد 102”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × 4 =