خرید تخته نرد با سریع‌ترین زمان ارسال – سفارش سریع از طریق واتساپ در تهران – فقط خرید اینترنتی

تخته نرد پوست ماری طرح بانو

550,000 تومان

توضیحات

تخته نرد پوست ماری طرح بانو

تخته نرد پوست ماری جزو کارهای خاص فروشگاه تخته نرد سون هست که طرح های متنوعی داره. یکی از این طرح های جذاب، طرح بانو هست که علاوه بر زیبایی خاص، کیفیت بالایی هم داره و برای کسانیکه دنبال یک تخته نرد لوکس هستن پیشنهاد خیلی خوبیه.

خیلی از افرادی که قصد خرید تخته نرد دارن اولویت اول براشون قیمت محصول و در عین حال با کیفیت بودن اون هست. این مدل دقیقا این ویژگی هارو داره و اگر دنبال تخته نرد ارزان و با کیفیت هستین اینکار مناسب شماست.

برای ساخت این تخته نرد نفیس از چرم صنعتی بسیار با کیفیت استفاده شده که به مرور زمان پوسته پوسته نمیشه، طرح داخل تخته نرد هم به صورت چاپی با کیفیت هست و در کنار تخته نرد محل قرار گرفتن مهره ها و تاس تعبیه شده که خیال شمارو از بابت گم نشدن مهره ها و تاس راحتتر میکنه.

اینکار به صورت کیف ساخته شده و دارای دسته برای جابه جایی راحت هست.

همراه اینکار هم مهره تخته نرد و تاس تقدیم مشتریان عزیز میشه

نحوه خرید تخته نرد از فروشگاه تخته نرد سون

معمولا افراد برای خرید تخته نرد به دنبال بهترین مکان برای خرید تخته نرد هستن، فروشگاه آنلاین تخته نرد سون جزو اولین فروشگاه های تخته نرد در کشور هست که تخته نرد اصل رو با بهترین کیفیت و در کمترین زمان ممکن تقدیم مشتریان عزیز میکنه.

برای خرید تخته نرد با کیفیت باید شناخت نسبی نسبت به چوب داشته باشید که بتونین بهترین انتخاب رو داشته باشین مخصوصا اگر دنبال خرید تخته نرد قیمت مناسب هستید، فروشگاه آنلاین تخته نرد سون در کنار مشاوره رایگان تضمین کیفیت به مشتریان عزیز میده که نگرانی از بابت کیفیت تخته نرد نداشته باشن.

حتما شنیدین که میگن هیچ ارزونی بی دلیل نیست. درسته که برای خرید و فروش تخته نرد قیمت خیلی مهمه ولی باید این نکته هم مدنظر داشته باشین که قیمت براساس کیفیت کار تعیین میشه. ما در فروشگاه آنلاین تخته نرد سون خرید تخته نرد قیمت مناسب  رو با بهترین کیفیت برای مشتریان گرامی فراهم کردیم، پس اگر قصد خرید تخته نرد داشتین میتونین با ما تماس بگیرین و با خیال راحت اقدام به ثبت سفارش کنین.

توضیحات تکمیلی

وزن 2 کیلوگرم
ابعاد 50 × 50 × 6 سانتیمتر

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “تخته نرد پوست ماری طرح بانو”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 + 4 =